Leonarda Bukowska Leonarda Bukowska
3163
BLOG

Popieram KOD czyli monolog leminżycy

Leonarda Bukowska Leonarda Bukowska Społeczeństwo Obserwuj notkę 105

       Jest strasznie. No nie, to znaczy nie jest tak strasznie, właściwie nic się nie zmieniło przez ten tydzień, odkąd powołano nowy rząd ale dużo ludzi tak mówi. Sąsiedzi tak mówią, w pracy to mówią. I w mediach też wszędzie o tym mówią. Mówią, że wyprowadzili Polskę z Unii i że zlikwidowali już demokrację. Teraz likwidują chyba jakiś sąd czy coś podobnego ale najgorsze to nas dopiero czeka. PiS chce zlikwidować seks.

       Ale od początku, od tej Unii. Mówią, że nas w tej Unii już nie ma, bo ostatnio Szydło pokazała się na tle polskich flag. Ponoć poszło o tych uchodźców. Ja to tych wszystkich czarnych i Arabów to oczywiście nie znoszę - wiadomo, pracować im się nie chce i brudy jakieś tylko tu przyniosą. Ale tamta władza - a to byli naprawdę mądrzy i wykształceni ludzie - mówiła, że ich trzeba przyjąć a ten Kaczyński to tylko jątrzy. A to Unia daje pieniądze i trzeba się tego trzymać. A fundacja mojego Jacka to w końcu tylko z tych pieniędzy jakoś się trzyma. Jak nie dadzą, to co on zrobi ze swoim zawodem? Przecież normalnie, bez tego, to on żadnej pracy na rynku nie znajdzie. Więc niech już wezmą tych uchodźców a ten PiS niech już wreszcie przestanie.

       Mówią też, że ten PiS będzie dawał po 500 zł na dziecko. Owszem, przydałyby mi się te pieniądze jak najbardziej ale znów Petru mówi, że nic z tego nie będzie. A on pracował w banku, poważny człowiek, to przecież wie. I mówią, że już za granicą strasznie źle o nas piszą - a to przecież najgorsze. Sama widziałam jak kiedys biegałam sobie pilotem po kanałach. Języków to ja aż tak dobrze nie znam, żeby to wszystko zrozumieć ale zdjęcia to ja rozumiem. A oni tam pokazywali nowy rząd i Prezydenta Dudę i co i rusz przechodzili z koloru na czarno-białe. Strasznie to wyglądało, jak maszerujący faszyści w brunatnych koszulach. To już niech lepiej dadzą te pieniądze na uchodźców, bo jeszcze coś z tego wszystkiego w końcu wyjdzie z tym Kaczyńskim... Choć przydałyby się te 500zł na dziecko...

       A w ogóle to oni są strasznie niedemokratyczni i zawłaszczają sobie całą Polskę. Wygrali wszystkie wybory - to się w głowie w demokracji nie mieści. Mianują teraz ministrów i szefów służb -a tak przecież nie może być. Owszem, tamci też robili tak samo ale przecież to byli wszystko wykształceni ludzie i nadawali się do rządzenia. Bo rządzenie to nie jest prosta sprawa. I oni byli wybrani naprawdę demokratycznie a tych to przecież wybrały jakieś mohery i jacyś głupi ludzie bez pojęcia o niczym. To przecież nie może być mowy o żadnej demokracji. No i ta Szydło - ona jest po prostu okropna. Jak to można tak mówić, że jest się córką górnika, przecież to wstyd. No cóż - nie można dziś takim ludziom zabronić zajmowania stanowisk ale przynajmniej powinni się z tym kryć, siedzieć cicho i słuchać mądrzejszych. Tamta ekipa to co innego - tam to byli poważni ludzie, byli arystokraci, ludzie kulturalni, byli dzieci ludzi, którzy kiedyś zajmowali stanowiska. I dlatego ich wszyscy szanowali a oni dobrze rządzili.

       No i te sądy. Podobno PiS chce zlikwidować sądy i wmieszał jeszcze w to wszystko Dudę a to jest niekonstytucyjne. Tak mówią sąsiedzi. Fajni ludzie, on jest prokuratorem, ona pracuje w ministerstwie. Mili, dorobili się pięknego domu. I boją się, że PiS ich wyrzuci z pracy, bo PiS to wszystkich powyrzuca z pracy. A sąsiadka to się nawet boi, że wpadną do nich do sypialni o szóstej i wywleką ją za włosy, bo Kaczyński kiedyś już tak robił. Szkoda by było, bo naprawdę mili ludzie. A ci nie wiadomo, czego od ludzi chcą. Ja to tam się zresztą nie znam na tych sądach - próbuję coś z tego zrozumieć ale zupełnie się nie da. Cały dzień od rana do wieczora jacyś ramole w telewizji opowiadają coś o tych ustawach i paragrafach, straszne nudziarstwo, tego się nie da już słuchać. Zresztą oni mają tak smętne wyglądy i są tak naburmuszeni - widać, że niemili ludzie. Normalnie to by człowiek pomyślał, że oni są z PiSu. Ale sąsiedzi mi powiedzieli, że oni nie są z PiSu tylko że to są wielkie autorytety i bronią demokracji przed PiSem. Muszą mieć rację, bo on prawnik a ona z ministerstwa to w końcu znają się na tych paragrafach od demokracji.

       Ale najgorsze to jest to, że PiS chce zlikwidować seks. Sama to słyszałam. U Lewickiej. Dobra dziennikarka. Pytała tego pisowca, jak mu tam, bo ja ich właściwie nie znam i nigdy mnie to nie interesowało... Ach, nieważne zresztą, jakiś profesor pisowski. Wyraźnie mówiła ta dziennikarka, że on chce zamknąć ten teatr za seks. On chciał jej coś odpowiedzieć ale to tylko takie tam gadanie - jakieś przepisy, paragrafy, wolność sztuki. Co to kogo obchodzi. Ta dziennikarka wyraźnie mówiła, że chcą zlikwidować seks. I oni to zrobią. A ci pisowcy, to potem chcieli wyrzucić tę dzielną dziennikarkę, która broni seksu przed PiSem. Na szczęście wybronili ją jakoś ale nie wiadomo na jak długo. Bo to tak będzie - najpierw usuną dziennikarkę a potem seks. Bo już zapłodnienia to przecież od dawna chcieli zabronić no ale im się na szczęście nie udało - Palikot i inni obrońcy demokracji jakoś to wybronili. I mówili jeszcze wtedy, że PiS nie chciał, żeby ludzie byli szczęśliwi, żeby mieli dzieci. Bo bez tego zapłodnienia to przecież i dzeci nie będzie.

       I dlatego, pierwszy raz w moim życiu postanowiłam się zaangażować obywatelsko. Bo tak w ogóle, to mnie to wszystko nie interesuje i ja tam się nigdy w nic nie mieszałam. Ale teraz nie wytrzymałam i zapiuję się do KODu. Bo trzeba bronić seksu przed PiSem! Bo seks musi pozostać a PiS musi odejść!

 

P.S. Opublikowana notka jest wyłącznie fikcją literacką i nie odzwierciedla moich poglądów. Jeżeli więc KOD czy jakakolwiek inna organizacja potraktowałaby ją jako wyrazy poparcia i umieściła mojego nicka na jakichkolwiek listach oświadczam, że podejmę przeciwko temu stosowne kroki.

Obserwuję z dużym niepokojem i opisuję Polskę posmoleńską. Poza tym zdarza mi się czasami opisywać inne sprawy.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo